مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 5 تیر 1402 ساعت 07:552023-06-26اقتصادي

قریب به 2000 مددجوی زندان های گیلان در 85 کارگاه مشغول هستند


مدیرکل زندان های گیلان، با بیان اینکه 85 کارگاه تولیدی در سطح زندان های استان داریم، گفت: در حال حاضر قریب به 2000 نفر از محکومین زندان ها مشغول کسب مهارت و حرفه آموزی هستند.

- ایسنا/گیلان مدیرکل زندان های گیلان، با بیان اینکه 85 کارگاه تولیدی در سطح زندان های استان داریم، گفت: در حال حاضر قریب به 2000 نفر از محکومین زندان ها مشغول کسب مهارت و حرفه آموزی هستند.

رضا محمدی اصل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به هدف گذاری اداره کل زندان ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان گیلان در حوزه اشتغال زندانیان، اظهار کرد: تا پایان سال جاری 50 درصد محکومین در سراسر زندان های استان در کارگاه ها و کارخانجات خارج از زندان مشغول می شوند.

وی اداره کل زندان های گیلان را دارای 85 کارگاه تولیدی دانست و افزود: این کارگاه از سال 1400 فعالیت خود را در زندان های استان آغاز کرده اند و در حال حاضر قریب به 2000 نفر از محکومین زندان ها مشغول حرفه آموزی هستند.

مدیرکل زندان های گیلان با بیان اینکه مددجویان پس از محکومیت و ورود به زندان دارای پرونده شخصیتی می شوند، تصریح کرد: در قالب این پرونده ها، اقدام به ساماندهی مددجویان می کنیم و مددجویان از لحاظ داشتن مهارت و عدم مهارت تفکیک می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قریب به 2000 مددجوی زندان های گیلان در 85 کارگاه مشغول هستند

قریب به 2000 مددجوی زندان های گیلان در 85 کارگاه مشغول هستند